Nadruki kraków żyrardów

Nadruk – reklama

Najlepszym sposobem na prezencję w reklamie jest po prostu nadruk. To przecież logo firmy jest jej identyfikacją prócz towaru, usługi czy całej marki; jest perswazją w reklamie czy kampanii reklamowej. 
  „Prowadzenie interesu bez reklamy jest jak puszczanie oka do dziewczyny po ciemku. Nikt, poza nas nie wie, co robimy.” – Stuart Henderson.
  Nadruk można zrobić właściwie na każdym obiekcie w zależności od artykułu a także rodzaju reklamy. Realizowany jest rozmaitymi technikami np.: termotransfer (laser, flex, flock, flex cyfrowy), sublimacja, haft komputerowy, sitodruk, tampodruk, grawerowanie laserem, tłoczenie (hot-stamping), metkowanie (labeling) czy subli-flock. Wybór metody jest istotny dla zdobycia celu sprzedającego.
  Dużo drukarni prześciga się w swoich ofertach poprzez wszechstronną obsługę od wzoru do skończonego wyrobu. Sami konsumenci też mogą zaproponować swoje projekty w sposobie wykonywania nadruku.
  W największym stopniu modne gadżety na których użytkowany jest nadruk to: torby, produkty piśmienne, kubki, narzędzia oraz latarki, rozmaitego typu tekstylia.
  Wszystko zaczyna się od komputera gdzie powstawają zarysy graficzne we właściwym rozmiarze. Top formatów to: grafika rastrowa (bitmapowa), grafika wektorowa, wektoryzacja (trasowanie). W następnej kolejności projekt „przenoszony” jest na wyrób.
  Reperkusja naoczna i solidność nadruku zależy przede wszystkim od dwóch głównych elementów – jakości użytych farb oraz obserwacji oraz przestrzegania wymagań koniecznych do prawidłowego utrwalenia. 
  Typy farb, które są wykorzystywane do nadruku na tekstyliach to: farby wodne, farby plastizolowe i farby rozpuszczalnikowe.